TanganKu tgh Wenk² ke nie ?

Sep 4, 2009



Ari nie entri aku...Adakah kerana paksaan membuatkan tanganku terus Wenk²..sememangnyer ntah apa dah jadi ngan tanganku lately..haha..neway korang nak try? jom usha kat sini TYPE ... pastu kite try usha sapa paling pantas..amacam? ..haha abeh keyboard aku bersepah...dan sapa yang dapat 81 perkataan .. kirenyer sama ngan aku.. dengan ini dengan tak bangganyer aku bagi korang coki² amacam? boleh geng.... hahaha.. ada bran? kalau korang dapat 80 perkataan aku bagi gulew² kopiko sebungkus dan kalau korang dapat 83.. aku bagi korang gule melake haha oklah tuhkan boleh buat kuih :)...selamat mencube..kalau buleh "kite sebagai rakyat malaysia perlulah menaikkan bahasa kite!" <--- cube korang ikut macam dalam citer Bohsia , Jangan Pilih Jalan Hitam..haha so korang try bahasa MALAYSIA la..hehe..chayo semoge berjaye dan mencube


MelWhisper : Agak² bukan tangan aku je kot yang Wenk²... haha pale aku pun wenk kot :)

17 Comments:

miss hirose said...

ala gule2 je ke?
xnakla..huhu

Melz said...

ok la tuh...daripada xda..haha takkan mel nak bagi beras plak :P

fiiQ said...

hahhaha!!
acai mati lor ;D

~ceRRy beRRy~ said...

hahaha..
bru jek nk tulis ayat yg last skali tuh.. =P

perghh..x penah cube agy nih...
tp kalo cube..nape sumenyeeee gula??? taula gula terhad skg..
nak UP sket.. =P

Melz said...

fiiq : haha jangan mati! get up² keh²


Ifa: Mesti la gule² + energy tuh hehe

Nur Hazlin said...

mak oii , laju giler .. aku nyer pon 51 perkataan seminit . tabek spring !

Melz said...

keh² mana x sampai 81.. kalau keyboard lappy nie berterabur uruf..kih²

fiiQ said...

hahaha..
semput da..
tarik nafas..
kekkek!!~

Melz said...

bahaya tuh Fiiq... jari leh semput..keh² cube² lagi ye...gulew² dan coki² masih ada :)

Noorlaila Mohamed Nor said...

wooahhh!
81?
apsal aku try tak sampai 50 pun
haishh

Melz said...

keh² xleh geng la laila :) keh² cube lagi...nanti dah geng.. coki² satu bungkus mel bagi :P

fiiQ said...

72 je.. tapi ranking 2..
adeh!

Melz said...

wah FiiQ....lagi sket tuh.. 9 lagi! chayo... aku punyer keyboard time tuh sampai nak bersepai haha..ko boleh teruskan! chayo!

fiiQ said...

xmo la..
aku nga menggigil kesjukan nie..
wakakak xD

Melz said...

petang sok try lagi..hahaha...
tak pun lepas berbuke..kompem semangat! haha coki² semua adiah masih ada nieh..haha

::AnEp:: said...

wow..hbt r tue..hehe

Melz said...

Anep : haha try anep..dapat 81. .kite geng..mel bagi semua adiah lew..lalala

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo