Software Mania La Pulokkk...

Sep 14, 2009

Disebabkan ari nie ntah pehal aku xda mood dan ari nie juge aku ngan bermurah² ati nak share ngan korang software² yang boleh dikongsi..sebahasa dengannyer aku harap mende² nie boleh bagi sedikit kemudahan :) yaks²...Berikut adalah software²nyer....

1. Radio Online Di Malaysia..
yeap spesifikasi kali nie ada banyak jgak yang korang boleh dengar...
macam² station ader..nak listkan . aku malas la plak nak listkan..tapi korang bayangkan jer lew dari Perlis sampai la Ke Johor siaran semua da :) bayang jangan x bayang hek²...jangan risau software nie kecik jer x sampai 3mb pun hek²..Sila tekan Link dibawah Untuk Mendownload dan aku sekarang dah giat gunakan ziddu :) hek²



2. IDM ( internet Download Manager )
Yeap kali nie spec dia full 5.18.. IDM nie kalau korang nak tau adalah yang paling terbagus lew keh²..harus diingat IDM > DAP ( Democratic Action Party ) yer arus amek note disitu. ahaks.. DAP bermaksud Download Accelerator Plus.. yang kalau korang nak jgak download walaupun aku dah cakap kureng sket dari iDM ...nie amek link dia :)


Dan untuk IDM nie plak.. walaupun Visual dia ke java dia ke yang ntah pape dari DAP..tapi Speed transfer dia paling ngancam ..ahaks...so korang boleh pilih mana yang korang nak...samada lawa tapi lembab , atau buruk tapi laju..ahaks... silew tekan dibawah untuk mendownload IDM


lepas korang download IDM nie silew ikut cara dibawah :)


1. Tekan idman518
2. Copy IDMan masuk kat dalam C:/program files/IDM pastu replace
3. Tekan idm.reg

Settle :) Enjoy

4 Comments:

+akufobia+ said...

ada tak yang gambar lawa+laju?ngaa.

Melz said...

akufobia : hehe..nak lawa buat aper?
bukan nyer tgk pon hahaha dush²

::AnEp:: said...

aku nk try radio online...cm best jer..

Melz said...

Anep : haha mmg best pun ramai dah orang cakap best :P

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo