HorosCope Anda Yang Sebenar !!

Sep 16, 2009

Silew Pilih Bulan Birthday Korang ...


Januari-​-​-​-​-​-​-​Aku cinta

Februari-​-​-​-​-​-​Aku gigit

Mac--------Aku belasah

April-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku peluk

Mei-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku Benci

Jun-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku terkentot² depan

Julai-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku menari dengan

Ogos-​-​-​-​-​-​-​-​Aku pergi dating dengan

September-​-​-​-​Aku lambai² dekat

Oktober-​-​-​-​-​-​-​Aku termuntah² depan

November-​-​-​-​-​Aku terjerit² dekat

Disember-​-​-​-​-​Aku terlanggar


Silew Pilih No Lahir korang !


1-------Helmet aku

2-​-​-​-​-​-​-​komputer aku

3-------kereta jiran aku

4-------kucing parsi

5-------Motor member aku

6-​-​-​-​-​-​-​yakuza

7-------henfon aku

8-------kawan baik aku

9-------cikgu Sejarah

10-------semut

11-​-​-​-​-​-​-​pisang

12-------polis

13-------buku sejarah

14-​-​-​-​-​-​-Tenuk

15-------Lembu

16-​-​-​-​-​-​-​Makcik aku

17-------Radio

18-------TV

19-​-​-​-​-​-​-​makcik kantin

20-------kasut sekolah

21-------Awek X cun

22-------Tomboy

23-------Awek Gile

24-​-​-​-​-​-​-​Kambing

25-------buku teks

26-------gajah

27-------Unta

28-------Awek cun

29-------orang gila

30-​-​-​-​-​-​-Makcik Kantin

31-------Meja makan


Pilih Warna Baju Korang Pakai Sekarang nie :


Putih-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku perasan cantik

Hitam-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku gila

Pink-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku malas

Merah-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab mak aku suruh

Biru-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku tak tahan

Hijau-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku baik hati

Ungu-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku semangat

Kelabu-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab bomoh suruh

Kuning-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku hebat

Oren-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku sakit hati

Coklat-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku tak tentu arah

Purple---------sebab aku tingtong

Lain-​lain-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku suke makan kebab


MelWhisper : Aku Belasah Awek Cun Sebab Aku Gila . Apakah ?
Silew Comment selepas Baca hehe ! jiwang.la


85 Comments:

misz beauty said...

aku gigit komputer aku sebab aku tingtong... wakakakakakakaka memang sengal!!! ;-p

Cik aiNa said...

aku lambai-lambat dekat unta sebab aku baik hati..hahahaahahaaa...siot je..

Melz said...

Cik Aina : wakaka..kan terkene tuh...wah baju ijo yer cik aina :P

Misz beauty : eceh.. pakai baju pepel seh :P keh²...

YuLaN CoQKod0K said...

aku benci makcik kantin sebab aku gila....
wakakak.. ngeee~ siot jek.... lawak toi

Melz said...

Yulan Coqkod0k : wakakaka.. wah benci kat makcik kantin napa? :P

SheQeEN.. said...

aku termuntah-muntah depan tenuk sebab aku baik hati..

HAKHAKHAK.. sewel je..

QuEeN Of 2 Heroes said...

aku benci komputer aku sebab aku ting tong....hahahaha :D

d reality is saya sgt sayang lappy saya...huhuhu

Melz said...

SheQeen : haha jumpe tenuk yer! :P tapi okeh la u baik hati ...haha

Melz said...

Queen of 2 heroes: wah seorang yang penyayang terhadap Lappy nyer :P haha

Anis Mohd said...

Aku terjerit² dekat ​pisang sebab aku perasan cantik..

haha..
gile sengal la..
anis mmg tak cntik.
so, x de masa nak prsn cantik.
hahhaaa

~mistixora~ said...

​Aku menari dengan gajah sebab aku baik hati.. hehe..

Melz said...

anis : haha..ala gurau² jer anis .. hek² neway okeh what .. tak penah lagi orang terjerit² kat pisang.wakakaka

Melz said...

mistixora : nie pehal ramai sangat baik hati nie..dush² baju ijau arinie peberet ya ? hahaha

B E L L A said...

Aku peluk semut sebab mak aku suruh.

pehal pulak nak peluk semut, mak swo pulak tuh.wakakaka.

Melz said...

Bella : mana la mel tau..dah mak suruh..wat je..hahaha :P

hazarimi ♥ said...

aku terlanggar gajah sebab aku malas

Cehh...memang hampeh sungguh...dah la besar gedabak gajah tu...
Aku ni dh la macam semut...
Ape kes?

Melz said...

hazarimi : okeh la tuh..ko kire hebat..kecik² cili padi..wakakaka

liana said...

aku benci meja makan sebab aku baik hati...wakaka..pas ni kena mkn bersila jelah...

Ynn. said...

aku belasah kucing parsi sebab aku tak tahan T___________T

weh ape ni tak tahan ape nye? wkakakkakakakakak T________________T

Melz said...

liana : kah²..makan meja napa lak tuh.. yeap² meja dah kene makan.. makan bersilew je la jawabnyer yek? :P

Melz said...

ynn : haaaa...aku x tau tuh..wakaka..kejamnyer ko belasah kucing parsi..wakakaka

aLeen aVriL said...

aku pelok pisang sebab aku tak tentu arah...

xde penah plak aku wat cengitu..
hahahaaaa...
lawak3...

keras pewot aku duk gelak...
wakakakaaa..

Melz said...

aleen : haha tuh mesti time dah nak akhir² poce la tuh..hahaha mesti watnyer :P keh²

[farahatiqahadli] said...

aku benci awek x cun sbb aku prasan cantik bhahahah

..::..ein..::.. said...

aku menari dgn kwn baik aku sbb aku xtahan...hahaha..mmg xtahan sbb dia sungguh comey tang pipi...adeeeiii...kamu ni mel...wat ein tergelak je

LUVLYDIYANA said...

AKU TERJERIT JERIT DEKAT KERETA JIRAN AKU SEBAB AKU BAIK HATI..wakakakaka

[ N ] ZuLaiNa said...

AKU PELUK AWEK GILE SEBAB AKU PERASAN CANTIK..

p/s : zue bukan les hoo....

touyakaruma said...

Aku belasah henfon aku sebab aku perasan cantik

Melz said...

farah : wakakaka...tape xda kene mengena samada idup atau mati..keh²

Melz said...

ein : keh² wah comey tang pipi :) mesti cute tuh :P

Melz said...

luvlydiyana : uit napa terjerit² tuh..apa kes wakakaka

Melz said...

zue : keh² tape zue..xda kene mengena ngan idup ngan mati na... ;p

Melz said...

touyakaruma : uish..jangan dibelasah enpon tuh...meh² bagi aku keh²

g@dis blUr said...

Aku pergi dating dengan kucing parsi
sebab mak aku suruh...wakakkaka..

best siot..leh peluk kucing 2..hahaha
xkne tgkp ngan JAIS

Melz said...

g@dis blUr : wah..date ngan kucing..dush² hahaha

Anonymous said...

aku termuntah2 dpn cegu sejarah sebab aku sakit hati..;) sgt pity cegu etu..

miss oren said...

aku lambai handphone aku sebab aku sakit hati

Melz said...

Anonymous : uish termuntah² ? kenapa tuh ;p

Melz said...

miss oren : wakakaka sakit ati napa plak uh :P

cybernetic88 said...

haha. xthn aku. "​Aku terkentot² depan cikgu Sejarah sebab aku baik hati". amcm aku bek gle an =P

Melz said...

Cybernetic88 : wakakak terkentot² tuh taleh blah :P

imHepPie said...

aku belasah awek cun sebab mak aku suruh...

walaweh besday ko sama ngan aku la haha...

Melz said...

imHepPie : wah yeke ? boleh geng la kite yerk..nanti konyer birthday aku bagi ko coki² satu balang :P

Lizz said...

​Aku termuntah² depan tenuk sebab aku baik hati.

ko ni sengal ke ape wei??? wakakakaka

.:Fathiha Zainal:. said...

Aku cinta kereta jiran aku sebab aku baik hati.

Haha! What the??? :P

mello said...

aku cinta semut sbb aku tak tahan..

err? hahahaha

Melz said...

lizz : aku sangap :P muahahaha

Melz said...

fathiah : what the fish ? :P kah kah kah

Melz said...

Mello : tak tahan kenapa tuh bro ? hahaha neway bagus la pencinta serangga rupanya kau :P

mello said...

@Melz

hehe..tak tahan kasih sayang terhadap serangga la.. kehkehkeh

Melz said...

Mello : la tak tahan hahaha nak wat camna :P baik tuh bro sayang terhadap serangga.. kasih sayang lak tuh

HaSue said...

hadoii laa..hahaa
"aku terkentot2 depan Tomboy sebab bomoh suruh"

Agaknya cinta bomoh tu ditolak si tomboy la kot..wekekeke

Mr. Cuz said...

aku cinta makcik kantin sebab aku gila
apakah??huahaha

Melz said...

HaSue : hahaha awat sampai terkentot2.. :P neway bomoh tuh sajer je kan ? suruh orang kentot2

Melz said...

Mr.Cuz : ekau gilo ka cuz oit :P hahaha.. takpe la kan makcik kantin lately banyak yang hot2 :P

@juera said...

aku pegi dating ngan henfon aku sbb aku tak tahan..<<--ape kejadahnye tu..haha..

Melz said...

@juera : hahaha dating ngan henfon ? neway kenapa sampai x tahan :D

MiSyA BuDok PaHanG! said...

aku melambai-lambai kat makcik kantin sebab aku perasan cantik?

sengeLLL

vrdesign said...

"AKU LAMBAI2 DEKAT BUKU SEJARAH SEBAB MAK AKU SURUH..."

mampukah???
aku dh fail sejarah time SPM...aduishhh...nape nk dilambai2 lg...

vrdesign said...

perut aku dah senak dok gelak ni...ape la ko ni...

kahkahkahkahkahkahkah....sakit pipi aku yg tembam ni dok tergelak2...

MiSs TOrA said...

aku lambai2 dkt semut sb aku semangat kahkah..

Melz said...

@vrdesign

kah² lambaian sayonara kah? :P

kuyie said...

Aku menari dengan kucing parsi sebab aku hebat...

wahhhhhh~ mane dtg kucing parsi nih..hakhakhak..lawak betoi r.....

maisyara pot! pot! said...

aku menari dengan orang gila sebab aku tak tentu arah? wahahaha... gila sengal seyh!! xD

shafiqa said...

Aku lambai2 dekat buku sejarah sebab aku tak tahan.

hurm.tak sangka buku sejarah 'mengundang' sangat.haha. :D

Ummu Solehah Muhammad said...

aku cinta tenuk sebab mak aku suruh!

wooooii, hahahahaa! nice darl!

Anonymous said...

28 mac??? heee

bluesky said...

aku peluk kawan baik aku sbb aku suka mkn kebab..
nie adik pnya..dia tgh x pkai bju so sbb tu la jd
sbb ak suka mkn kebab..
tp seyes klaka la bnda nie..

DeeDeaN said...

Aku lambai2 dekat Kambing ​sebab mak aku suruh(ada ka kambing kat kwsn umah ak?? kucing da la..*wink wink wink*)

rcclaw said...

aku belasah kawan baik aku sebab bomoh suruh...

woit...aku kene santau ke...cian membe kamcing aku tuu...

fiza Mastar said...

eh melz!!! u 28 Mac ehh??

Melz said...

@fiza Mastar

yep :P hihi

Melz said...

@rcclaw

ish-ish kesian kawan baik ko tuh hehe

Melz said...

@Anonymous

Winkwinkiy :P hehe

girlmansion# said...

aku belasah kucing parsi sebab aku tak tentu arah... kejam siot! haha...

sarah said...

aku terkentut-kentut depan gajah sebab aku ting tong! hahhs

zikeryhassan said...

aku pergi dating dengan makcik kantin sebab aku sakit hati.

eyes143.. said...

Aku lambai² dekat awek X cun sebab aku gila...

hahaha

Melz said...

@eyes143..

miahahaha

BeaN MorENo said...

aku terkentut depan awek gile bro...huh!!amat best

Melz said...

@zikeryhassan

apasal sakit hati tuh ?

Lady B said...

aku pergi dating dengan radio sebab aku tak tahan

AHAHAHAHHHAHAA!!!

aNis aMirAh said...

aku lambai² dekat motor member aku sebab mak aku suruh.

lambai motor?bukan member?hahaha.
menyampahnya org tau aku pakai baju kaler apa.

qismina said...

aku peluk kawan baik aku sebab aku suka makan kebab

oraite pe.. ahahhaa..

apekah wrna baju yg lain2 itu??? ehee

aimi said...

aku terjerit-jerit dekat tenuk sbb aku mls.. haha ! taleh blah !

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo