Dilema : Target! Bile ?

Sep 3, 2009


Erm... aku sebenarnya dalam dilema nie ..haha ntah pape je.. dilema bila nak pergi beli..neway nak wat cane kan kalau dah mmg tetibe ada rase dilema nie..raye dah la nak dekat..baju rayer satu habuk pun tarak..amagad..sedihnyerr haha...dan dalam palelotakku dah terfikir rayer tahun nie semua nak putih ( baju jalan ) kalau baju melayu , dah ada jenis teluk belanga dan aku pun taktau kale apa yang bakal aku pakai...adeh terukkan aku nie hahaha..Sokey coz ibuku yg tersayang dah sediakan awal² lagi.. oh ku sayang ibuku ..lalala.. so sekarang nie mmg aku boleh lupakan gilew pasal baju melayu..sekarang nie aku tgh berbual pasal baju berjalan okeh bukan baju melayu !hahah keh dalam palelotakku ada 2 brand yang aku teringin nak beli..dan aku nie dah la jenis x suka nak beli brand campur² dan kalau dah tercampur cam abc nak wat cane..bedal je.. dan semuanyer telah aku target dan brand yang pertama yang aku rase nak beli..
yeah Topman.. tapi yang jadi issue dia..aku x pernah lagi nak try apa² dari brand nie.. ada sekali aku kuar ngan abg aku gedik² pergi merayap kat mid valley , aku terpandang satu seluar jeans dari top man.. amagad..aku dah terpesona ngan bentuk dan warnanyer ..aku dah AimShot kat seluar nie..nanti kompem aku akan beli..lalala hahaha...so sekarang seluar mmg dah bukan jadi factor untuk aku dilema..haha lepas tuh plak aku usha baju dari topman..adeh NOT my Taste sia..tapi aku blah la dari situ dengan muka yang tak leh blah..hahaha..abes topic TopMan

dan aku teruskan berjalan tanpa ada rase segan dan silu serta pilu..
aku ternampak plak brand nie


yeah CK a.k.a calvin Klein...ntah nie pun aku x pernah try lagi dari brand nie...aku try masuk dan paling aku x suke kat kedai nie..dorang punyer pekerje boleh nak tgk² aku...aku nie dah la pantang gilew time nak pilih² baju tujam la pekerja dorang nie duk tercegat je kat seblah aku..pergh tak berangin rase nak tgk baju...aku blah dari CK dan dua step sebelum aku kuar..aku terpandang satu baju kale putih lagi menawan dan sampai aku sawan tgk baju tuh..hahaha lawa mmg lawa putih mmg taste aku simple dan saksama...disebabkan aku malas nak layan pekeje kat situ...aku terpaksa wat dono je tgk² angkat² baju tuh pastu blah dan dalam hati berbicara " nak sangat kan ko keje hamek lipatko baju tuh"..haha dan dengan itu untuk baju aku dah dapat target..dan aku pun berhenti bersama abg ku untuk makan..sebab dari pukul 8pm kiteorang x makan sampai kol 9.30pm..alahai kejab je tuh...kan? hahaha sampai² kat depan konter kepci tuh aku teruih oder SnakePlate + Cheesy Wedges amagad..Paberetkuh hah kan dah dapat satu love...haha

lepas mentekedarah kat kepci tuh..kitorang bukak langkah... blah la..time tuh dah dekat kol 10pm... semua kedai berebut nak tutup..ntah pehal ntah..hahaha baru ingat nak jalan lagi..tapi tape la malas la plak nak jalan² jauh² hahahaha aku bukanlah seorang Shopaholic yang tegar :P

Melwhisper :So Persoalannyer : bilalah aku nak pergi beli nie..adehhhhh target dah target..huhu dilema

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo