Request Lagu Raya

Aug 31, 2009

TupTapTupTip : Hari dah nak raya kan ? So Amacam ? dah Siap lagu raya korang ? keh².. ok entri kali ini.. aku try yang sebolehnya..korang request lagu raya yang korang nak :).. tapi bagi detail yang sedetail²nya... ikut format cam kat bawah nie

Tajuk Lagu : _____________________
Penyanyi : _____________________
Sebab Suke : _____________________
(Xlebey 10 Patah perkataan )

so aku nak korang enjoy dan aku akan sharing apa yang aku mampu :)

MelWhisper : Saya suke lagu² raya Sudirman..sebab suare dia ngancam :P

7 Comments:

asna cute said...

nak lagu raya jugak tp xtau mcm ne nk msk kan dlm fon drpd kmputer office nie huhuhu

nak lagi anuar zain..

suasana di hari raya..

kat office xde speaker jugak~~
huaaaaaaaaaaa

MelRomeo™ said...

tak ikut format la asna nieh! keh²..tape²nanti mel uploadkan keh! :P

+akufobia+ said...

selamat hari raya.
sudirman.
suara macho.feel raya kembali secara sengaja.

::AnEp:: said...

waqh leh request ker??hehe

+akufobia+ said...

kalau request dapat dengar ke?

Melz said...

Anep : boleh.. hehe selagi aku ada DB dia nie.. :P

Melz said...

AKuFobia : lepas request boleh download :P

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo