Ahaks :P Here i Come babe

Aug 21, 2009

Hello Semua :)

Setelah lama menyepi dari dunia Blog..erk kenapa menyepi ? :P 1 sebab walaupun banyak sebab aku malas nak makan kebab dan sebabnya aku Berhasrat untuk berhenti dari bagi info pasal gaming ahaks , rite Sekarang nie "tora datang lagi dengan dindang" ok kali nie blog yang bakal hidangkan pada korunk... Semuanya pasal aku & [ iT ] ( sket2 je) :P papepon..disini aku ingin mengumumkan.. Blog nie dah Official aku release :P dan blog ini semua pasal aku "kot" kekeke



p/s : Sorry aku mengarut.. harap faham☺
Selamat Membaca :P kuikui

4 Comments:

~ceRRy beRRy~ said...

selamat berblogging..
perghhh...
mantap glerrr blog mel nih..
superb!!!

MelRomeo™ said...

ahaks thnx ifa :P

UC lagi nie..adeh..

Mr. Cuz said...

jmpe gk entri pertama blog ni..huhuh..
aku mmg ske bce entri pertama blog org tu..keh2..aku nk knal spe die ni..hehe
skang aku knal spe melz yg otai tu..hehe

n@m@n said...

hehe..pakai bahasa urbank jugak gitewww!

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo